Urząd Miasta  /  Instrukcja kancelaryjna

Instrukcja kancelaryjna

 
 

Instrukcja kancelaryjna dla urzędów

Urząd Miasta Brańsk wszelką dokumentację, którą posiada (wpływającą i wewnętrzną) prowadzi i archiwizuje zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną, która stanowi załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67).

Sprawy klasyfikowane są według JEDNOLITEGO RZECZOWEGO WYKAZU AKT ORGANÓW GMINY I ZWIĄZKÓW MIĘDZYGMINNYCH ORAZ URZĘDÓW OBSŁUGUJĄCYCH TE ORGANY I ZWIĄZKI (Załącznik nr 2 do Instrukcji Kancelaryjnej)

Link do rozporządzenia (wraz z wykazem jrwa) w Dzienniku Ustaw na Rządowym Centrum Legislacji:

https://dziennikustaw.gov.pl/D2011014006701.pdf

 

attach_file Załączniki